WebPlatform - SLA

SPECIFICATIES - de kleine lettertjes

Support- en onderhoudscontract (SLA)

Het goed en continue functioneren van jouw Applicatie is belangrijk voor een ongehinderd bedrijfsproces. Een storing van de Applicatie is daarom niet gewenst en kan tot (indirecte) bedrijfsschade leiden.

Een Applicatie is echter ook vaak complex en storingen kunnen om diverse redenen optreden. Daarom bieden we een support- en onderhoudscontract aan, ook wel een Service Level Agreement (SLA) genoemd. Waarmee we de continue werking van het systeem maximaliseren. We garanderen een responsetijd van maximaal 4 uur binnen Nederlandse werkdagen.

Onderdelen van het ENDROiT SLA-contract:

  • Oplossen van issues t.g.v. vaak tijdelijke, overbelasting van jouw Webapplicatie,

  • Preventieve acties of meteen optreden tegen malware- of virusaanvallen,

  • Regelmatige backups verzorgen van jouw data en applicatiesoftware,

  • Update van serversoftware en regelmatige beveiligingspatches,

  • Uptime monitoren van jouw Webapplicatie,

  • Hostingparameters monitoren voor ongestoorde werking,

  • Technische vragen m.b.t. jouw Applicatie beantwoorden,

  • Andere niet voorziene technische problemen (niet zijnde bugs) oplossen.

 

Per maand spreken we een x-aantal uren af die wij inzetten voor bovenstaande werkzaamheden. Mocht er uit bovenstaande acties meerwerk ontstaan, dan zullen deze werkzaamheden als extra worden geoffreerd en na jouw akkoord uitvoeren.

Uitgangspunten SLA

Uitgangspunt en samenvatting voor een Service & Onderhoudscontract:

  • Na finale oplevering zijn bugs voor rekening klant,

  • Het vast aantal supporturen per maand zijn niet cumulatief,

  • Exclusief wijzigingen of nieuwe ontwikkeling,

  • Contract loopt per jaar met stilzwijgende verlenging,

  • Facturatie geschiedt steeds 6 maanden vooruit,

  • De App kan via Google Play Store voor Android en App Store voor Apple worden gedownload,

  • De Webapplicatie wordt gebruikt door jouw organisatie. Indien meer Applicatie-accounts nodig zijn moet dit eerst aangevraagd worden.

  • Amazon Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social Icon

Kantoor:

 

Reinaert de Vosstraat 13

1055 CL  AMSTERDAM

 

Telefoon: 020 - 421 4636

E-mail: info@endroit.nl

Voor al je vragen over webapplicatie, webportaal, portalsoftware, app-ontwikkeling, softwareontwikkeling.

Trademark of Florijn Business Solutions

© 2019 ENDROiT